Site-ul Yeezy al lui Kanye West a fost închis după vânzarea tricourilor cu svastici.

Site-ul Yeezy al lui Kanye West a fost închis după vânzarea tricourilor cu svastici.

Website-ul Yeezy al lui Kanye West a devenit offline după ce a vândut tricouri cu svastică

Ye va înceta vânzările

Website-ul lui Kanye West Yeezy.com și conținutul său controversat au fost închise oficial. Cu o zi înainte de a deveni nefuncțional, site-ul oferea spre vânzare un singur produs: un tricou alb cu o svastică neagră. Aceasta a fost o mișcare care a stârnit reacții puternice, mai ales după ce Ye a cheltuit 8 milioane de dolari pentru un spot publicitar de 30 de secunde difuzat la Super Bowl, care îndemna oamenii să viziteze site-ul său.

Shopify

Produsele au fost lansate imediat după tirada antisemitică, rasistă și misogină a lui Kanye, în care s-a declarat admirator al Adolf Hitler. Shopify, platforma care gestiona vânzările de pe site, a decis să se dezvăluie de această colaborare din cauza conținutului ofensator.

publicitate

Site-ul Yeezy.com este acum închis, iar Shopify a declarat că acesta "nu a participat la practici comerciale autentice și a încălcat termenii noștri". O sursă apropiată de Kanye a afirmat că publicitatea de la Super Bowl a generat 2 milioane de dolari în vânzări, ceea ce înseamnă că au fost vândute aproximativ 100.000 de tricouri cu svastici.

site offline

De asemenea, s-a aflat că Ye a fost supus unei riguroase verificări de către FOX înainte de a aproba reclama, iar în acel moment, site-ul conținea doar echipamente sportive Yeezy obișnuite. Aceasta este doar ultima dintre platformele care s-au distanțat de Kanye; chiar și prietenul său Elon Musk l-a cenzurat pe X după ce a postat conținut inadecvat.


Aceste evenimente subliniază controversele continue din jurul lui Kanye West și impactul acestora asupra afacerilor sale.

Înapoi la pagina principală